http://hitelescegkivonat.com
Azonnal rendelhető cégdokumentumok: Cégkivonat, Közhiteles cégkivonat, Mérleg, Névjegy, ES-3-as Cégkivonat, Cégtörténet (Cégmásolat), Eredmény kimutatás
Közhiteles mérleg
CÉGKERESŐ
Mi szerint?
Amennyiben cégnév szerint nem találta meg a keresett céget, kérjük, használja az adószám keresőt.



Cégdokumentum letöltéshez válassza ki a céget.
RENDELÉSEIM
Üres a rendelési listája!

FACEBOOK

Bankkártyás fizetés esetén elfogadjuk:

Vásárlói tájékoztató megtekintése

Partnereink


Ügyvédek listája
ugyvedlista.hu

http://www.hitelescegkivonat.com

2022-01-20 13:24:34
Igényeljen hiteles cégkivonatot megbízható forrásból!

Amennyire nehézkes volt bármilyen nemű ügyintézés – például a cégkivonat igénylése - alig pár évvel ezelőtt, annyira egyszerűvé vált napjainkra, elsősorban az internetnek köszönhetően. Mert hogyan is festett ez korábban? Talán az idősebb generáció számára ismerős lehet, hogy sorban állás, és időtlen időkig várás, és a dugóban ülés.  A papír alapú cégkivonat beszerzése igencsak kellemetlen volt, de szerencsére ma már ez teljesen megváltozott. Egyrészt, hogy elég sokan elfogadják az elektronikus cégdokumentumokat, amit elektronikus úton le tudnak tölteni. A befogadó szerv részére megküldik, és szerencsére pár perc alatt megoldódott az ügyintézés.

Ma már mindez javarészt a múlté.

Sok esetben, még mindig papír alapú, közhiteles cégkivonatot kérnek, de ennek a beszerzése is már nagyon egyszerű. Tudjuk, hogy általában gyorsan van szükség közhiteles cégkivonatra, amit akár aznap kézhez kaphatnak futáros szállítással.

Egyre inkább tudatosul az emberekben az ügyintézés eme formája és a hivatalos szervek is arra törekednek, hogy a hosszadalmas, papíralapú ügyintézés helyett a gyorsabb és minden szempontból hatékonyabb elektronikus felületeikre irányítsák ügyfeleiket.

A cégkivonat igénylése oldalunknak köszönhetően nagyon leegyszerűsödött, csak pár adatot kell megadnia, és a cégkivonatot megkapja elektronikus elérhetőségére.

Az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs Szolgálatának köszönhetően adataink mindig a legfrissebbek, a cégkivonaton mindig a friss, hatályos, hiteles adatok szerepelnek, az aznapi dátummal.

A cégkivonat igénylése pár kattintással elérhető a cégkivonatmost.hu weboldalán, ahol az adatok hitelességét és érvényességét az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat biztosítja.

A cégkivonat letöltése nagyon könnyű, úgy alakítottuk ki oldalunkat, hogy a leggyorsabban megkaphassák hatályos cégkivonatukat. Éves szinten több tízezer cégdokumentumot töltenek le oldalainkról ügyfeleink legnagyobb megelégedésére.

Nem kell felesleges köröket futnia azért, hogy hozzájuthasson a cégkivonat igénylése után a kért dokumentumokhoz; nincs előzetes regisztráció, ugyanezen okból arra sincs szükség, hogy visszaigazoló linkeket tartalmazó e-mailekre vadásszon a postafiókjában.

Oldalunkon  egyszerűen csak beírja a keresőbe annak a cégnek az adatát, aminek a cégkivonatát le szeretné tölteni. Hátrom féleképpen tud cégre keresi: cégjegyzékszám, adószám, vagy cégnév alapján kereshet a rendszerben.

Naprakész, hiteles és hatályos adatokhoz jut hozzá a cégkivonat letöltése során, ráadásul mindehhez nem szükséges feltétlenül asztali számítógép előtt ülnie. Mobiltelefonról vagy tabletről, bárhonnan, bármikor, akár az autója volánja mögül is eléri az online felületet; csak internet elérésre van szüksége.

A cégadatok beírása, a cégkivonat igénylése, a tétel és a fizetési forma kiválasztása után eldöntheti, hogy átutalással, vagy bankkártyás fizetéssel szeretné-e kiegyenlíteni a cégkivonat igénylése ellenértékét. Ha ezen is túl van, már csak a számlázási adatait kell megadnia. Elektronikus cégkivonat igénylése esetén, ha a bankkártyás fizetést választotta, azonnal a postafiókjába kerül a választott cégdokumentum, vagy közvetlenül az oldalról is le tudja tölteni.

Felhívjuk figyelmét, hogy az ingyenes cégkivonaton az adatok nem minden esetben frissek, és emiatt az ügyintézés nem fog megtörténni, mert 30 napnál frissebb cégkivonatot fogadnak csak el.

Friss, hatályos cégdokumentumokért keressen minket bizalommal.

A cégdokumentumokat igényelhetik több féle nyelven, angol, német, és franciául is.

Külföldi céges ügyintézés előtt mindig érdemes megkérdezni az ottani befogadó szervet, hogy milyen cégdokumentumot fogadnak el. Több esetben tapasztaljuk, hogy az elektronikus cégkivonat nem elegendő, Apostille tanúsítvánnyal fogadják el csak. Az apostille cégkivonat papír alapú dokumentum, nem tudjuk elektronikus formában átküldeni. Amennyiben szükséges, külföldi címre is tudjuk postázni, illetve futárszolgálattal is megoldható, hogy minél hamarabb kézhez kaphassák. Külföldre utazás előtt érdemes egy héttel hamarabb megrendelnie, mert kedden, és csütörtöki napon tudjuk postázni, vagy akár futárral kézbesíteni.

Cégdokumentummal kapcsolatos kérdéseivel nyugodtan keresse ügyfélszolgálatunkat a 70/288-6799-es telefonszámon.

A hiteles cégkivonatokon kívül szinte minden olyan iratot megtalál nálunk, amire szüksége lehet. Társasági szerződés, aláírási címpéldány, beszámoló, létesítő okirat, a teljesség igénye nélkül. Ezeket a dokumentumokat is lehet közhiteles /papír/ vagy elektronikus formában is kérni. Kb. 100 féle irat létezik, keresse ügyfélszolgálatunkat ezzel kapcsolatban.

2021-11-30 10:23:19
Minden, amit a cégkivonatokról tudni érdemes

Cégkivonatra általában akkor van szükségünk, ha vállalkozásunk valamilyen típusú jogi vagy gazdasági kapcsolatot szeretne kialakítani egy másik céggel, entitással.

Ebben a bejegyzésünkben igyekszünk választ adni azokra a kérdésekre, amelyek gyakran felmerülnek a cégkivonat, e-cégjegyzék vagy csak általánosságban a cégjegyzék fogalmak kapcsán. Lássuk a részleteket!

Miért lehet szükségünk cégkivonatra?

Mi a cégkivonat?

2006. évi-, a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló V. törvény II. fejezetének. 2. pontjának. 12. §-ának (1) értelmében a cégkivonat olyan okirattá alakított cégirat, mely a cégjegyzék fennálló adatait tanúsítja hitelesen. Leegyszerűsítve ezt azt jelenti, hogy a cégkivonat egy olyan fontos dokumentum, amely egy cégnek egy adott időpontban hatályos adatait tartalmazza.

Mi a cégjegyzék, illetve e-cégjegyzék?

A cégjegyzék, illetve e-cégjegyzék egy olyan hivatalos lista, ahol a bejegyzett cégek legfontosabb adatait és a cégek életében bekövetkező jelentősebb változásokat tartanak nyilván. A cégjegyzékben lévő adatok nyilvánosak, melyről a cégbíróság, a céginformációs szolgálatok és a cégközlönyben történő megjelenés gondoskodik. A cégjegyzék minden cég esetében tartalmazza az alábbiakat:

  • A cégjegyzékszámot
  • A cég nevét
  • A létesítő okirat keltét
  • A cég székhelyét
  • A cég jegyzett tőkéjét és tevékenységét
  • A cégképviselet módját
  • A cég képviseletére jogosultak nevét
  • A cég adószámát és a statisztikai számjelét.

Tehát ez egy összesítő lista, amelyen szerepelnek a céges adatok, mint a cégkivonat.

Nem szabad emiatt összetéveszteni a cégkivonatot és a cégjegyzéket, hiszen míg az első egy adott cég fontos céges adatait tartalmazza, addig az utóbbi egy lista, amely rengeteg cég céges adatait tartalmazza.

Milyen adatokat tartalmaz egy hivatalos cégkivonat?

A cégkivonat a lekérés pillanatában hatályos adatokat tartalmazza egy cégről vagy a céggel kapcsolatban. Melyek ezek az adatok pontosan?

  • Cégnév
  • Cég székhelye és telephelye
  • A cég cégjegyzékszáma
  • A cég adószám
  • A céghez köthető tevékenységi körök listája
  • A cég jegyzett tőke összege
  • A cégnél a cégjegyzésre jogosultak, tulajdonosok neve
  • A cég bankszámlaszáma
  • A cég hivatalos elérhetőségei
  • A cégről információ, hogy a cég felszámolási vagy végelszámolási eljárás alatt áll-e.

Fontos:

Itt érdemes kiemelni azt, hogy ugyan az interneten számos helyen elérhetőek ingyenesen a cégekről különféle adatok, sőt gyakran cégkivonatok is, viszont ezek nem minősülnek hiteles dokumentációknak.

Mivel hiteles vagy közhiteles cégkivonatot csak térítés ellenében lehet kérni, így abban az esetben, ha nem puszta kíváncsiság vezérel minket, hanem egy fontos ügyintézés (például üzletkötés) előtt állunk, csak és kizárólag közhiteles cégkivonatot igényeljünk.

Hogyan lehet közhiteles cégkivonatot igényelni?

Közhiteles cégkivonatot az alábbi lehetőségek egyikén lehet térítés ellenében igényelni:

  • Cégbíróságtól
  • Egy közjegyzőtől
  • Az Igazságügyi Minisztériummal szerződésben álló disztribútoroktól - ilyen a Cégkivonat.most

Mikor van szükség cégkivonatra?

A legtöbb esetben akkor van szükség cégkivonatra, ha valamilyen szerződéskötés történik különféle cégek, vállalatok, vállalkozások vagy entitások között.

Fontos lehet igényelni cégkivonatot, ha a cég céges autót szeretne vásárolni, valamilyen támogatáshoz pályázati anyagot szeretne benyújtani, bankszámlát szeretne nyitni, de akkor is fontos lehet ez az okirat, ha hitelt szeretne igényelni egy vállalkozás.

Milyen formában kérhető le a cégkivonat?

Cégkivonat elektronikus formában

Amennyiben az adott üzleti tevékenységhez az adott fél nem követeli meg a papír alapú formátumot, úgy lehetőség van teljesen hiteles verzióban lekérni elektronikusan a cégkivonatot.

Ez több szempontból előnyös:

  • Nem kell hivatalba menni, így nincs sorban állás.
  • Nem kell kinyomtatni, így környezetbarát megoldás is, hiszen továbbítani lehet elektronikusan az üzleti partner vagy az adott hatóság felé az e-cégkivonatot.

Cégkivonat papír alapú formában

Természetesen weboldalunkon a papír alapú cégkivonat igénylésre is van lehetőség, amelyet ingyenesen, futárral szállíttatunk ki a kért magyarországi címre. Ez is ugyanolyan hiteles cégkivonat, mint az elektronikus verzió. Ezt is lehet online igényelni, így itt is meg lehet spórolni a sorban állást.

Több szempontból is fontos lehet a cégkivonat igénylése

Nemcsak akkor lehet fontos a cégkivonat igénylése, ha erre egy szervezet vagy bíróság szólít fel minket, hanem akkor is, amikor cégünk partneri, üzleti vagy bármilyen gazdasági tevékenységgel kapcsolatos megállapodást szeretne kötni egy másik céggel.

A hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítése előtt nagyon fontos, hogy tökéletesen tisztában legyünk a leendő üzleti partnerünk eddigi gazdasági tevékenységével, így ebben az esetben esszenciális, hogy saját cégünk biztonsága érdekében lekérjük a cégkivonatot az adott vállalatról.

Itt gyakran előjöhetnek olyan hibák, amikor egy hozzánk eljuttatott dokumentumon lévő adószám nem egyezik meg a cégkivonatban található adószámmal, nem jól tüntették fel a kapcsolattartók elérhetőségeit, esetleg egy régi székház címe van fent azon a papíron, amelyet a jövőbeli üzleti partner küldött nekünk.

Így elkerülhetőek a kellemetlenségek még az előtt, mielőtt megállapodnánk egy hosszú távú együttműködésről.

Sajnos sokan próbálnak meg csalni is, és berángatni ártatlan és teljesen jogszerűen működő cégeket egy olyan partneri kapcsolatba, ahol ők csak vesztesek lehetnek. Emiatt mindig érdemes megnézni, hogy például nincs-e felszámolás alatt a cég, esetleg valamilyen bírósági eljárás indult ellene stb.

Legyünk elővigyázatosak, s ne spóroljunk néhány ezer forintot egy olyan hasznos dokumentumon, mint amilyen egy hivatalos cégkivonat. Úgy érdemes rá tekinteni, mint egy biztosításra, hiszen igazolni tudjuk később, hogy a megállapodás idején ez és ez szerepelt az adott időpontban lekért cégkivonatban.

Így, ha bármi olyan dolog történik a jövőben, amely negatívan érintené a cégünket az adott megállapodást követően, mi igazolni tudjuk, hogy a cégkivonat akkor ezeket az információkat tartalmazta, így mi teljesen helyesen, a jelenlegi jogszabályoknak megfelelően jártunk el.

Cégkivonat angol, német és francia nyelven

Számos nemzetközi megállapodás vagy partneri kapcsolat kiépítése során lehet szükség nem magyar nyelvű cégkivonatra. Ebben az esetben lehetőség van weboldalunkon angol, német, illetve francia nyelven is igénybe venni a hivatalos cégkivonatot tartalmazó dokumentumok lekérését.

Megbízhatóság, precíz és professzionális hozzáállás a Cégkivonatmost.hu csapatánál

A weboldalunkról elektronikusan lekérhető (e-mailben vagy postai úton továbbított) céginformációk hitelességét az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat biztosítja. A cégdokumentumok emiatt minden esetben a hatályos cégadatokat tartalmazzák.

Nálunk nincs szükség regisztrációra, mely sok cég számára kedvező, hiszen így nem kell feleslegesen létrehozni céges fiókot az oldalunkon, mert e nélkül is maximálisan biztonságban tudjuk ügyfeleink számára lekérni és eljuttatni a kért céges dokumentumokat.

Fizetéshez bátran lehet bankkártyát használni, hiszen vállalatunk az alábbi típusú kártyákat fogadja el:

  • Visa
  • Visa Electron
  • EuroCard
  • MasterCard
  • bármilyen típusú dombornyomott kártya

A weboldalunkon lévő kereső segítségével pillanatok alatt le tudja kérni a szükséges céges dokumentumokat, melyekre három féle módon lehet keresni:

  • Cégnév szerint
  • Adószám szerint
  • Cégjegyzékszám szerint

Amennyiben bármilyen segítségre van szüksége a weboldalunkon lévő szolgáltatásokkal kapcsolatban, bátran keressen fel minket valamelyik elérhetőségünk egyikén, hogy kollégáink segíteni tudjanak az ügyintézésben.

2021-10-20 14:27:14
A hiteles cégkivonat nélkülözhetetlen céges ügyintézésekkor

A hivatalos statisztikák szerint a Magyarországon bejegyzett társas vállalkozások száma körülbelül 500.000 darabra tehető. Ez a nagy szám sokszor megtévesztő lehet, hiszen alig néhány százalék jelenti a közép-, és nagyvállalatok kategóriát. Túlnyomó részt kis, és mikro vállalkozások teszik ki ezt a számot. Az elmúlt években sajnos a csökkenés volt megfigyelhető, azonban a piacot és kereskedelmet kutató intézetek pozitívan tekintenek a jövőbe. A cégek mellett nem elhanyagolható az egyéni vállalkozók száma, amely azonban évről évre növekszik. Jelenleg körülbelül 450.000 egyéni vállalkozás működik hazánkban.

A vállalkozásokban rengeteg változás történik egy adott év alatt. A leggyakoribb változások: a székhelyváltás, a tulajdonosváltás, a főtevékenység megváltoztatása, cégnév változtatás és egyéb cégadat megváltoztatása. Ezekből évente több ezer, sőt akár tízezer is történhet!

A fentebb írt adatok nem véletlen kerültek felsorolásra. Ugye már tisztán érthető, hogy miért is olyan fontos, hogy egyes cégeknek rendszeresen ellenőrizzük a cégkivonatát? Az állandóan változó adatok miatt olyan hibákba eshetünk, amelyet később csak idő-, és energiaigényesen tudunk kijavítani. Ilyen például egy számla elutasítása, érvénytelensége – ha nem megfelelő a cégnév, vagy cím.

A cégkivonat lehetőséget ad arra, hogy bárki betekintést nyerjen egy cég működésébe, hozzáférjen nyilvános és közérdekű adataihoz. A gazdasági társaságok nem működhetnek anélkül, hogy ne legyenek nyilvánosak az adataik. Vannak olyan információk, amelyek azonnal elérhetők az interneten, azonban ez a néhány adat kevés ahhoz, hogy megbizonyosodjunk egy cég valós és biztonságos működéséről.

A cégkivonatot a cégbíróság állítja ki, a korábban említett nyilvános közzététel érdekében. Fontos tudni, hogy nem csak akkor szükséges a cégkivonat, ha ellenőrizni szeretnénk egy céget. Vannak olyan esetek is, amikor a cégkivonat kötelező dokumentáció. Ilyen a banki kölcsön igénylése, vagy más hivatalos ügyintézés. A banki, illetve kormányhivatalos ügyintézések közel 100%-ban be kell mutatni a 30 napnál nem régebbi cégkivonatot. Ami még fontos információ, hogy a cégkivonat legyen friss! A friss cégkivonat garantálja, hogy az adatok aktuálisak.

Friss cégkivonatot ma már online is lehet igényelni az arra alkalmas, megbízható weboldalakról. Ilyen például a mi oldalunk is. A weboldalon szereplő cégkereső funkcióval könnyedén megtalálható a szóban forgó cég, és az online cégkivonatot egy bankkártyás fizetés után azonnal megkaphatják. Ha papír alapú és hitelesített dokumentációra van szükségünk, az is ugyanezzel a módszerrel igényelhető, ez azonban a hitelesítés miatt postai úton, vagy futárral juttatjuk el. A digitalizáció korára felkészült weboldalakon már mobiltelefonnal is könnyedén igényelhetünk cégkivonatot! Nincs sorban állás és elvesztegetett idő, a nap bármely szakában könnyen igényelhet friss hatályos cégkivonatot.

2020-09-09 12:17:49
Hiteles elektronikus cégkivonat – tények és tévhitek

Hiteles elektronikus cégkivonat – tények és tévhitek

Többször írtunk már a hiteles és nem hiteles cégkivonatok közötti főbb különbségekről. Ahhoz, hogy pontosan ismerjük a különböző típusok tulajdonságait, érdemes elolvasni a korábbi bejegyzéseinket. A mai bejegyzésben a hiteles elektronikus cégkivonatról szeretnénk egy rövid összefoglalót készíteni. Többen jelezték már felénk azt a „problémát”, hogy kinyomtatták, és magukkal vitték a hiteles elektronikus cégkivonatot, amelyet az ügyintéző nem fogadott el. Igen, ez valóban így lehet, hiszen elektronikus dokumentumról van szó. Hogy miért lényeges ez, azt hamarosan elmondom.

Hiteles cégkivonat és hiteles elektronikus cégkivonat

Sajnos nem jogosan háborodik fel az ügyfél akkor, amikor nem fogadják el tőle a pénzért megvásárolt hiteles elektronikus cégkivonatot. A dokumentáció nevében nem véletlen tűntetik fel, hogy elektronikus. Ezt azt jelenti, hogy ez a dokumentum egy (időbélyeggel és) elektronikus aláírással ellátott dokumentáció. Azok az elektronikus formában letöltött cégkivonatok, amelyek nincsenek elektronikusan aláírva, nem számítanak hitelesnek. Itt már rögtön tisztáztuk is azt a kérdést, hogy mi a különbség a hiteles cégkivonat és a hiteles elektronikus cégkivonat között.

Mikor számít közokiratnak egy elektronikus cégkivonat?

A megvásárolni kívánt dokumentációt elektronikus aláírással és időbélyegzővel látják el, ezután az okirat már elektronikus közokiratnak minősül. Érdemes mindig odafigyelni arra, hogy az elektronikus szó benne szerepeljen a kérvényben, hiszen ez biztosítja az online ügyintézés folyamatát.

A hiteles elektronikus cégkivonat minden cégforma esetén elérhető. Arról, hogy miként lehet a legegyszerűbben letölteni, szintén a korábbi bejegyzések között található leírás. Oldalunkon a vállalkozásokkal kapcsolatos elektronikus dokumentációk nagy része elérhető.

Miért nem fogadják el a nyomtatott hiteles elektronikus cégkivonatot?

Ideje rátérni a témánk egyik fő kérdésére, hogy miért utasítják vissza az elektronikus dokumentumok kinyomtatott formáját az ügyintézések során. Ez nem csak a cégkivonat, hanem más esetekben is így van. Például az elektronikus cégkivonatok mellett léteznek még az elektronikus cégmásolatok, vagy az elektronikus cégbizonyítványok is. Ezek az elektronikus dokumentumok kizárólag elektronikus formában számítanak közokiratnak. Csak akkor érvényes az elektronikus aláírás, ha azt a megfelelő programmal használják, nyitják meg az ügyintézés során. Egy kinyomtatott elektronikus dokumentum elveszíti hitelességét a nyomtatás után. Az Es-3 formátumú dokumentumokat emiatt kérjük elektronikusan továbbküldeni a befogadó szerv felé.

Mielőtt a hiteles elektronikus cégkivonat letöltése mellett dönt, érdeklődjön az ügyintézés helyén arról, hogy milyen típusú dokumentációt fogadnak el.

2020-06-15 14:16:49
Cégkivonat beszerzése online

Cégkivonat beszerzése online

Sajnos még mindig sokak fejében él az a tévhit, hogy a cégkivonatot csak az arra alkalmas hivatalos szerveknél lehet beszerezni, személyes ügyfélfogadás keretén belül. Azonban hála a digitális forradalomnak, ma már egy hiteles cégkivonat beszerzését is intézhetjük online.

Weboldalunkon elérhető cégdokumentumok 100%-ban megbízható adatokat biztosítanak. Az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgáltat biztosítja, hogy a megvásárolt cégkivonatok mindig friss, naprakész és hatályos cégadatokat tartalmazzon.  

Nézzük azt a néhány pontot, ami megmutatja, hogy egyszerűen és kényelmesen szerezhetünk be egy cégkivonatot, vagy egy közhiteles cégkivonatot, online!

1.       Az online vásárolt cégkivonattal időt nyerünk

Nem szükséges, hogy bárhová is elinduljunk beszerezni a cégkivonatot. Elegendő, ha megkeressük az arra alkalmas felületet, és elindítjuk a vásárlást. A következő lépés attól függ, hogy milyen cégdokumentumra van szükségünk. Amennyiben cégkivonatot vásárolunk, úgy a bankkártyás fizetés után azonnal elérhető lesz az igényelt kivonat. A közhiteles cégkivonat vásárlása esetében akár futárral aznapi kézbesítéssel is kérheti, vagy elsőbbségi Postai küldeményként küldjük.  Hatalmas előnye, hogy a közhiteles cégkivonat esetében nem az igénylőnek kell időt vesztegetni a sorban állással, hitelesítéssel, postázással, ügyintézéssel.  

2.       Kényelmes ügyintézés

Mint a fent említett oldal is, minden szolgáltató arra törekszik, hogy minél egyszerűbbé és átláthatóbbá tegye a vásárlás felületét. A keresés funkció használata után könnyen megtaláljuk azokat a vásárlási opciókat, amire szükségünk van. A weboldalon minden információ megtalálható, így a vásárlás folyamatának leírása is. Még azok számára is könnyű a cégkivonat beszerzése, aki egyébként nincs otthon az internetes vásárlás világában.

3.       Mobiltelefonról is intézhető

Előfordulhat, hogy valaki elfelejti magával vinni a cégkivonatot az ügyintézés helyszínére. A mobiltelefon azonban mindig kéznél van, amiről szintén egyszerűen megvásárolható a szükséges dokumentáció. Ma már nem kell elhalasztani egy ügyintézést azért, mert megfeledkeztünk a cégkivonatról, hiszen a hatályos adatokkal bármikor letölthetik oldalunkról.  Az online megvásárolt cégkivonatot néhány percen belül megkapják az általuk megadott e-mail címre.

4.       A megrendelt cégkivonat továbbítása a partner felé

Előfordulhat, hogy nem a saját személyes ügyintézéshez, hanem egy partnerünk számára van szükség a cégkivonatra. Ezt sem kell plusz feladatnak tekintenünk, hiszen arra is van lehetőség, hogy a megbízásunkból továbbküldjék cégkivonatunkat a kiválasztott partner felé. Ezzel a lehetőséggel időt és energiát sem veszítünk, a végeredmény mégis eredményes.

Van még egy tévhit, amivel gyakran szembesülünk. Az emberek többsége úgy gondolja, hogy az internetes vásárlás nem biztonságos. Szeretnénk megnyugtatni mindenkit, hogy ma már szigorú törvények szabályozzák az interes vásárlásokat, továbbá a weboldalak biztonságosságát is, amit már mi magunk is könnyen ellenőrizhetünk. Biztosíthatjuk az ügyfeleinket, hogy a weboldalunkon keresztül történő megrendelés teljesen biztonságos.

2020-05-27 14:06:56
Elektronikus cégkivonat letöltés online a nap 24 órájában

Elektronikus cégkivonat letöltés online a nap 24 órájában

Az, hogy miért is jó az online cégkivonat, majd kicsit később bővebben kifejtjük. Első körben azt kell ismernünk, hogy miért is olyan fontos számunkra maga a cégdokumentum. Minden vállalkozás egyik kötelező dokumentuma. És nem csak a vállalkozás működése alatt egyszer, hanem számos partneri viszony miatt legalább pár havonta szükséges használni.

 

A cégkivonatot rengeteg ügyintézési formához használhatjuk, sőt, vannak olyan feladatok, amelyeket lehetetlen nélküle elvégezni. Minden cégvezetőnek, ügyvezetőnek szükséges, hogy a „zsebében” legyen a friss cégkivonat, hiszen anélkül nem sokat tudnak tenni értük az ügyintézők. A cégkivonat használatakor nem sok mindenre kell odafigyelni, hiszen ez alapvetően egy olyan dokumentum, amely minden cég esetében egyforma (természetesen a benne szereplő adatok kivételével).

 

Van azonban valami, ami nagyon fontos a cégkivonattal kapcsolatban. És ez pedig nem más, mint a cégkivonat letöltésének ideje, a cégkivonat frissessége. Letöltésről csak online cégkivonat esetében beszélhetünk, de papír alapú cégkivonatnál is létezik egy úgynevezett „érvényességi idő” amit az ügyintézők (és a jogszabályok) általában 30 napon belül határoznak meg. Természetesen léteznek olyan ügyek is, ahol kérhetik a legfrissebb, azaz 1-2 napos cégkivonatot is. Ha több partnerrel és olyan beszállítókkal dolgozunk, ahol nagy összegű számlák cserélnek gazdát, havonta érdemes bekérni, vagy saját magunk részére letölteni az adott vállalkozás cégkivonatát, ahol ellenőrizhetjük az alapvető státuszukat.

 

Lehet, hogy elsőre sok munkának tűnhet az, hogy havonta szerezzünk be és elemezzünk cégkivonatokat. Régebben ez valóban egy időigényesebb feladat volt, manapság viszont az online elérhetőségének köszönhetően pillanatok alatt hozzájuthatunk a saját, vagy akár más vállalat hiteles cégkivonatához. Az ingyenesen elérhető cégkivonaton előfordulhat, hogy több hónapos adatok szerepelnek, ezért érdemes lekérni a friss cégkivonatot. A biztonság kedvéért válasszunk olyan online felületet, ahol lehetőség van megvásárolni többféle cégkivonatot is. Az oldalunkról letöltött dokumentumon minden esetben az aznapi dátum szerepel

 

Az online cégkivonat letöltése nagyon egyszerű. Manapság, a bankkártyás fizetésnek köszönhetően pillanatok alatt kézhez kaphatjuk a kiválasztott dokumentumot. Hála a modern technológiának és annak, hogy tényleg pillanatok alatt elintézhető egy ilyen vásárlási folyamat, akkor sem kell megijednünk, ha úton vagyunk az ügyintézés helyszínére, a cégkivonat pedig nincs nálunk. Ekkor egy dolgot tehetünk. Félreállunk, vagy megállunk a hivatal előtt, kézbe vesszük a mobiltelefonunkat és a bankkártyánkat, majd pár perc után meg is szereztük a szükséges cégkivonatot.

Weboldalunkat könnyen tudják mobil telefonról is használni, akár közvetlenül az ügyintézés előtt.

Az elektronikusan megkapott cégkivonatot csak továbbítania kell a befogadó szerv felé.

Amennyiben kérdése lenne a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, keresse ügyfélszolgálatunkat, biztosan tudunk segíteni!

2020-05-17 17:29:50
Cégkivonat igénylés 2020-ban: online, egyszerűen, gyorsan

Cégkivonat igénylés 2020-ban: online, egyszerűen, gyorsan

Az internet előtt gyakran heteket kellett várnia a legtöbb itthoni vállalkozásnak ahhoz, hogy megszerezze a 30 napnál nem régebbi cégkivonat vagy cégmásolat papírjait a további ügyintézésekhez, de szerencsére most, 2020-ban ez már sokkal egyszerűbben és gyorsabban történik.

 

Cégünk, a Cegkivonatmost 2015 óta foglalkozik céginformációs szolgáltatással, így az elmúlt közel 5 év alatt szakembereink elegendő tapasztalatot szereztek a piacon ahhoz, hogy az ügyfeleink kéréseit akár 24 óra alatt tudják teljesíteni.

Cégkivonat online - megbízható forrás, 100% felelősségvállalás

A tőlünk igényelhető céges adatokat az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő szolgálata (OCCSZ) biztosítja rendszerünknek. Ez azt jelenti, hogy tőlünk csak a legfrissebb adatokkal lehet letölteni a céges dokumentumokat, így azokat az igénylő szervek minden esetben elfogadják, mert 30 napnál nem régebbi adatok szerepelnek bennük.

 

Mivel pontos nálunk minden céges adat, így 100% garanciát vállalunk arra, hogy a mi rendszerünk segítségével letöltött céges dokumentumok hatályosak, megfelelnek a jogi elvárásoknak és előírásoknak.

Cégkivonat lekérése online, 24 órán belül

A különféle szerződéskötések és céges ügyintézések során nem árt tudni, hogy milyen múltja van a leendő céges partnernek, így lehetőség van egyaránt a saját vagy más cégek adatait lekérni rendszerünk segítségével:

  1. Válassza ki a céget a cégnév, céges adószám vagy cégjegyzékszám segítségével.
  2. Adja meg, hogy e-mailben vagy postai úton (közhiteles, száraz pecséttel ellátva) szeretné kézhez kapni a dokumentumot.
  3. Döntse el, milyen nyelven kéri a dokumentumot (magyar, angol, német, francia).
  4. Adja meg, hogy hány példányban kéri a dokumentumot.
  5. Tegye kosárba a szolgáltatást.
  6. Kattintson a “Pénztárhoz” feliratú gombra.
  7. Válasszon fizetési módot.
  8. Kattintson a “Tovább” gombra.
  9. Amennyiben nem e-mailben kérte a dokumentumot, most kell megadnia a szállítási címet.
  10. Kattintson a “Tovább” gombra, majd ellenőrizze le, hogy helyesek-e a rendelés során bevitt adatok.
  11. Nyomja meg a fizetés gombot, majd a rendszer átirányítja az Ön által kiválasztott fizetési felületre. Fontos: ne zárja be a böngészőjét, amíg véget nem ér az átutalás.

Letölthető cégkivonat azonnal - lehetséges?

Amennyiben a rendelés leadása során elektronikusan, azaz e-mailben kérjük a cégkivonatot, akkor azt sikeres bankkártyás fizetés esetén azonnal le tudja tölteni, hogy Önnek ne kelljen sokat várnia és csúsznia a papírok megérkezése miatt.

 

Az e-mailben kapott cégkivonat letöltése könnyen és gyorsan megtehető, így akinek nincs szüksége fizikai papír alapú dokumentumra, az mindig ezt a módszert választja, mert nemcsak kényelmes, de gyors és könnyen le tudja tölteni oldalunkról, nem kell a megnyitásához egy külön szoftvert letölteni.

 

Abban az esetben viszont, hogyha postai úton került megrendelésre a céges dokumentum (közhiteles), akkor azt hétfőtől csütörtökig aznap, pénteki beérkezés esetén pedig hétfőn postázzuk, elsőbbségivel.

Cégkivonat letöltése akár hétvégi napokon is

 

Természetesen a hétvége alatt leadott elektronikus úton igényelt dokumentumokat már 24 óra alatt megkapják ügyfeleink, amennyiben a bankkártyás fizetést választják. Eltérő fizetési mód választása esetén először meg kell várnunk, hogy beérkezzen a befizetett összeg, mely a bankoktól függ, de általában pár perc alatt megérkezik az utalás.

 

Ezért azt javasoljuk, hogyha sürgősen kell egy cégkivonat, s elegendő a bekérő szervnek a hagyományos, nem pedig közhiteles verzió, akkor kérjék elektronikusan, illetve használják a bankkártyás fizetési lehetőséget.

E-hiteles cégkivonat: mi ez, és hogy kell megnyitni?

Az E-hiteles cégkivonat vagy Es-3 cégkivonat igénylés esetén a dokumentumot elektronikusan küldjük el Önnek. Ez egy speciális, es3 formátumú fájl, amely azért különleges, mert nemcsak elektronikus aláírást tartalmaz, hanem egy időbélyegzőt is, mely segíti bizonyítani a céges adatok időbeli hitelességét.

 

Tehát ez egy elektronikusan hitelesített dokumentum, amelynek megnyitásához az ingyenesen letölthető E-Szignó szoftver szükséges.

Több időbe kerül, ha nem magyarul kérem a dokumentumokat?

Nem. Nem mi végezzük a fordításokat, azok már fent vannak a rendszerben, így gyakorlatilag ugyanannyi időt vesz igénybe egy angol, német vagy francia nyelven elérhető céges dokumentum igénylés, mintha magyarul kértük volna. Nem kell tehát aggódni, nem fog elhúzódni az ügyintézés az idegen nyelvű dokumentum igénylése miatt.

Hogy történik a számlázás?

Mindegy, hogy postai úton kérjük (közhiteles), vagy elektronikus formában igényeljük a céges adatokat a rendszerből, minden esetben a rendelés során megadott e-mail címre küldjük ki az ÁFA-s számlát.

Mi a probléma az ingyenes cégkivonat letöltéssel?

Az interneten számos olyan weboldal van, ahonnan ingyenesen le lehet tölteni különféle céges adatokat, viszont azt nem nagyon említik meg az oldalakon, hogy az így letöltött dokumentumok milyen frissek.

 

Amennyiben ingyenes portálról töltünk le céges dokumentumokat, akkor nem kapunk gyakorlatilag semmilyen garanciát arra, hogy egyrészt az összes, számunkra szükséges adat szerepel-e az adott dokumentumokban, másrészt pedig arra sem, hogy az így megjelenített adatok mikoriak, azaz, hogy 30 napnál nem régebbiek-e.

 

Azért nem érdemes spórolni egy ilyen néhány ezer forintos tételen, mert az esetek többségében az igénylő szervek (bankok, szolgáltatók, stb.) nem fogadja el ezeket, hiszen általában nem friss adatok szerepelnek rajtuk.

 

Emiatt az, aki ingyenesen próbálja ezeket a céges adatokat beszerezni, annak általában újra be kell szereznie a hiteles és hatályos dokumentumokat egy megbízható, hiteles forrásból, hogy az igénylő szervek elfogadják a dokumentumokat, s haladni tudjon az ügyintézés. Nem érdemes emiatt spórolni, hiszen újabb köröket kell lefutni a hatályos dokumentumok beszerzése miatt.

Miért válasszon minket, a Cegkivonatmost szolgáltatásait?

 

  • Amennyiben postai úton szeretné kézhez kapni a megrendelt céges papírokat, azokat elsőbbségivel postázzuk ingyenesen Magyarország egész területére.
  • Szakmai csapatunk rengeteg ügyfelünknek segítette már beszerezni az épp szükséges céges dokumentumokat, így nemcsak nagy tapasztalattal rendelkezünk a céges papírok tekintetében, hanem rugalmasan is igyekszünk kezelni minden ügyfelünket, hogy az adott céges ügyintézés ne nálunk akadjon el, hanem pont ellenkezőleg, nálunk gyorsan és gördülékenyen történjen minden, hogy ügyfeleinknek ne kelljen sokat várnia a tőlünk megrendelt céges adatokra.
  • Ügyfélszolgálatunkon szakértők segítenek, így bármilyen kérdése van, forduljon többéves szakmai tapasztalattal rendelkező kollégáinkhoz, akik szívesen válaszolnak bármilyen fontos kérdésre.
  • Mert a céges ügyintézés, a papírok, a bürokrácia és az ügyfelekkel való szoros együttműködés számunkra a legfontosabb, így nemcsak a tőlünk megrendelt céges adatok hitelességére adunk 100%-os garanciát, de a lehető legprofesszionálisabb ügyintézést igyekszünk nyújtani minden ügyfelünknek, aki minket keres fel azért, hogy biztos forrásból tudja beszerezni a fontos céginformációkat, cégadatokat.